На 9-ти ноември Frost & Sullivan eBroadcast организира участие в семинар относно най-добрите практики, свързани с Унифицирани Комуникации (UC). Един от участниците е Майк Тейлър - системен интегратор с богат опит при внедряването на UC в Калифорнийския университет. Майк предлага идеи за това, което той е научил след години, прекарани в помощ на клиентите да инсталират и използват UC технологии на Avaya, Cisco, Microsoft, Polycom и други доставчици. Той предлага фирмите да направят пет основни стъпки, преди да изградят единна система за комуникация:
"Започнете с:
1. Идентифициране на нужда, полза или риск:
1. Идентифициране на нужда, полза или риск:
* Подобряване на производителността (съкратено времето за реакция, подобряване на процесите)
* Икономия на разходи (общо офис пространство, съкратени разходи за самолетни билети и командировъчни, отдалечени трейнинги и планиране и т.н.)
* Приемственост на бизнеса (история и планиране за непредвидени ситуации)
2. Направете изследвания, консултирайте се с няколко доставчици, колеги:
* Потърсете повече от един доставчик
* Намиране на лоялен доставчик - колкото по-рано, толкова по-добре
3. Спрете за момент, огледайте добре това, което правите:
* Какво ще струва
* Какво ще се промени
4. Да не се случи в разгара на нещо важно:
* Не правете компромис с нещо, което е важно в момента, за нещо по-добро, но изискващо известно време преди да започнете да ползвате
5. След това се развихрете:
* Потребителите обичат да бъдат ефективни, дайте им възможност!"
Ето и разговорът с Урбан Гилис, директор "Продажби" в Северна Америка на Jabra: "Jabra продава слушалки, които са основен компонент при всяко прилагане на UC. Но ние също използваме UC вътрешно, което доведе до впечатляващи икономии на разходи и подобряване на производителността като резултат".
Компанията, която е със седалище в Копенхаген, но има 850 служители в 20 обекта, включително и домашни офиси, е премахнала всички десктоп телефони от корпоративни офиси. Защо? Според Андерс Бойер, финансов директор на компанията-майка на Jabra, GN: "UC за бизнесът звучеше прекалено хубаво, за да е истина - и в случаят се оказа дори по-добре от това което си мислехме." Компанията е иинтегрирала Microsoft Office Communications Server 2007 през месец април, 2009 г., с основни функции, включващи - незабавни съобщения, присъствие, видео и глас. Шест месеца по-късно, се въвежда конференции за крайните потребители, и 12 месеца след това, е използвана система за обработка на входящите и изходящите обаждания.
Общата стойност на внедряване - в това число $ 168000 за слушалки - е по-малко от $ 250,000. Компанията очаква да спести $ 1 милион в 2010 г. - или 1% от общите си разходи за дейността.
Това е кратката версия на набиващи се на око истории. За повече информация, моля свържете се с блогъра.
Компанията, която е със седалище в Копенхаген, но има 850 служители в 20 обекта, включително и домашни офиси, е премахнала всички десктоп телефони от корпоративни офиси. Защо? Според Андерс Бойер, финансов директор на компанията-майка на Jabra, GN: "UC за бизнесът звучеше прекалено хубаво, за да е истина - и в случаят се оказа дори по-добре от това което си мислехме." Компанията е иинтегрирала Microsoft Office Communications Server 2007 през месец април, 2009 г., с основни функции, включващи - незабавни съобщения, присъствие, видео и глас. Шест месеца по-късно, се въвежда конференции за крайните потребители, и 12 месеца след това, е използвана система за обработка на входящите и изходящите обаждания.
Общата стойност на внедряване - в това число $ 168000 за слушалки - е по-малко от $ 250,000. Компанията очаква да спести $ 1 милион в 2010 г. - или 1% от общите си разходи за дейността.
Това е кратката версия на набиващи се на око истории. За повече информация, моля свържете се с блогъра.
Няма коментари:
Публикуване на коментар