ВЕЛИКОБРИТАНИЯ
Mobile Business/Comms Business, 2010
"Очакваната финансова загуба за бизнеса от така наречените бeли петна в работното време на служителите се оценява на 600млн. евро на ден.
Много бизнеси са оборудвали служителите си с технологии, които поддържат гъвкаво работно време като унифицирани комуникации, лаптопи, мобилни телефони и слушалки, които дават възможност на служителите да работят от разстояние и да се намали въздействието на тези "бели работни петна" върху печалбата."
"Гардиън", 2010 г.
"Най-новите безжични слушалки комбинират оптималното качество на звука при традиционната телефония, и най-новата Unified Communications технология за локализиране на гласовия поток и ги смесва при разговор. Това дава възможност на операторите, които слушат и отговарят на проблемите на клиентите да го правят директно, още при първия разговор ...... за организации, които искат да използват най-новите технологии за подобряване на тяхното обслужване на клиенти, безжичните слушалки с възможност да смесват аудио потоци, в комбинация с Unified Communications среда, ще подсигурят незабавни материални ползи."
ГЕРМАНИЯ
Das Büro, 2009
"Благодарение на смартфоните, лаптопите и слушалките, традиционните ограничения на време и място ще изчезнат."
"Слушалките позволяват най-високо качество на комуникация - където и да се осъществява тя."
ФРАНЦИЯ
Le Journal des Télécoms, 2010
"SME: всички служители са заинтересовани от използването и неизползването на слушалката(ите) на работното място"
БЕНЕЛЮКС/ ХОЛАНДИЯ
Telecommerce Magazine, 2010
"Използвайки силата на гласа по най-подходящ начин по време на телефонен разговор, можете да постигнете по-добри бизнес резултати."
Eye, 2010
"Работата от вкъщи има положително влияние върху лоялността към работодателя."
TelecomWorks, 2010 г.
"От една страна трите компонента на едно UC решение се предлагат на рентабилна цена, и от друга страна е налице директно намаляване на телефонните сметки, тъй като служителите се обаждат безплатно помежду си и в същото време използват видеоконферентна връзка."
TelecomWorks, 2010 г.
"Скъпите колцентрове в тесни пространства останаха в миналото, тъй като изпълнението и разходите за поддръжка на Унифицираните комуникации са ниски. Компаниите подобряват ефективността си чрез този нов начин на работа, обменяйки информация лесно и ефективно между служители, бизнес партньори и клиенти."
ManagerNet, ICT persberichtenbank, Vakwereld, Winmagazine.
"Отдалечените работници удължават работния си ден и освен това са по-продуктивни. Най-малко 75 процента казват, че реализират повече работа за единица време."
NORDICS
Erhvervsbladet, 2010 г.
"UC има потенциала да ускори и оптимизира и особено големи корпоративни процеси. Човек трябва да помни, че инвестициите в нови технологии на теория никога няма да се изплатят, но често го правят на практика.Има една единствена таргет група, която има значение при вземане на решение за проектите, който трябва да бъдат избрани: крайния потребител, крайния потребител, крайния потребител".
Няма коментари:
Публикуване на коментар