Служителите в малки и средни фирми прекарват 50 на сто от работния си ден в "необходими, но непродуктивни задачи, включително и рутинни съобщения и филтриране на входящата информация и кореспонденция", се казва в проучване, осъществено от Fonality, Unified Communications и VoIP доставчик. Мисля, че там са били мили с колегите и услужливо са пропуснали няколко задачи.
Процентът със сигурност е над 50% в някои от местата, където съм работил. В "2011 г. доклад за UC и Облак базирани услуги за малкия и среден бизнес", извършен от Webtorials, интервюираните служители разпределят времето си съответно: • 36% от времето си, опитват да се свържат с клиенти, партньори и колеги, да намерят информация и да направят график за срещите си • 14% от времето си, да потвърдят и управляват информацията (например изпращане на електронни писма и телефонни обаждания, за да потвърдят, ако факса / електронната поща / текстовото съобщение е получено) Никой не е отчел броя на тези срещи за разточителство, но това е тема за друг пост, може би друг блог. Проучването заключава, че UC (Unified Communications), особено облака базиран на ниската си обща цена на наемане, може да премахне голяма част от този дефицит на производителността. Например, ефективността създадена от използването на Унифицирани Комуникации в една типична фирма с 50 служители, които получават заплата от BGN 1,000 до BGN 5.000, може да повиши производителността с по два часа на ден. Оказва се, че съответната сума в лева от това спестяване на време се оценява на около BGN 25,000 годишно. Ако имате бизнес, който се бори за 50% повече производителност, това е може би половината от решението. Ако сте доставчик на UC решения, или, честно казано, каквото и да е на пазара за малки и средни фирми, това е само половината от тази възможност. UC софтуера ще рационализира някои от тези задачи. Добра възвръщаемост за SMB клиента и добра услуга за SMB доставчика. Като тази опция дава преимуществото и на друга добавена стойност - бизнес процеса на оптимизация. UC софтуера веднъж инсталиран, е лицето на начина, по който работи клиента. Това е шанс за доставчика на UC за добавяне на консултантски услуги към бизнес комуникациите по въпроси като: кои служители, партньори и клиенти си комуникират, за какво те си комуникират и как. За да осигури най-доброто решение, от голяма полза за UC доставчика ще е да види няколко текущи операции развиващи се и случващи се в различни офиси на клиента, да има правомощия да консултира, за да оптимизира решението, което предлага на клиента. Представете си, информирате клиента, че 25 процента от участниците в конферентните разговори не са необходими или е-мейл веригите могат да бъде съкратени, чрез добавяне на структура и йерархия при доставяне на информацията. Това е добавена стойност, които не само ще помогне на клиента, тя поставя UC доставчика изцяло в бизнес операциите на потребителя.
Няма коментари:
Публикуване на коментар